Nem vagyok kiemelkedő húzódzkodásban. De szeretnék jobb lenni. Te is?

Egy idő után nem fejlődtem tovább a húzódzkodásban, pedig számos más technikát is alkalmaztam, lásd a korábbi két
cikkemben:
https://www.speed-fit.hu/posts/show/6570/huzodzkodas_edzopartner_segitsegevel_%E2%80%93_videoval
http://speed-fit.hu/posts/show/6926/a_pillango_huzodzkodas
Eljött az ideje a plusz teherrel való húzódzkodásnak, ami nem okozott csalódást, megvolt a kellő új inger a fejlődéshez!

A mai húzódzkodó sorozatomhoz egy súlymellényt használtam, ami normál esetben 6-10kg közötti állítási lehetőségekkel
használható. Azonban egy másik súlymellény plusz lapsúlyait kihasználva máris 14kg-ig emelhettem a plusz teher súlyát.
Így lett a mai hátedzésem húzódzkodó sorozata a következő:

Széles húzódzkodás, felső madárfogással:
1. széria: max. ismétlés saját testsúllyal+ 14kg-os súlymellény
2. széria: max. ismétlés saját testsúllyal+ 12kg-os súlymellény
3. széria: max. ismétlés saját testsúllyal+ 10kg-os súlymellény
4. széria: max. ismétlés saját testsúllyal+ 8kg-os súlymellény
5. széria: max. ismétlés saját testsúllyal+ 6kg-os súlymellény
6. széria: max. ismétlés saját testsúllyal
7. széria: max. ismétlés saját testsúllyal

Pillangó-húzódzkodás:
1. széria: 10 ismétlés saját testsúllyal
2. széria: 10 ismétlés saját testsúllyal
3. széria: 10 ismétlés saját testsúllyal (nincs a felvételen)

Amennyiben szeretnéd kipróbálni a húzódzkodást súlymellénnyel, szerintem érdemes eljutnod elsőként tíz szabályos
húzódzkodásig széles, felső madárfogással. A fejlődéshez tippeket a korábban belinkelt két cikkben olvashatsz!
Az edzés során törekedtem a szabályos végrehajtásra, de az utolsó 1-1- ismétlésnél bevontam más területeket is a
munkába. Utólag belegondolva érdemes lenne a pillangó húzódzkodást is hasonló súlymellényes vetkőző sorozattal
végigvinni, legközelebb valószínűleg úgy is kipróbálom. 🙂
Íme a felvétel erről a húzódzkodó edzésrészről:

Bármilyen kérdés esetén keress bátran, addig is jó edzést kívánok!